Kortere gesprekken met CTI-koppelingen

Een goed gesprek begint al voordat de telefoon overgaat. Met een CTI integratie kunt u de afhandeltijd van gesprekken (AHT) tot wel 20% verkorten.

Call Recording 

Hoe zorgt u ervoor dat u grip houdt op de kwaliteit van de gesprekken op de klantenservice of sales afdeling?    

Whitepaper: Het klantcontactmodel

Heeft u uw klantcontactproces goed ingericht of heeft u het gevoel dat het beter kan? Hoe doen anderen dat eigenlijk? Download nu gratis het whitepaper.

Optimale bereikbaarheid in de thuiszorg  

Thuiszorgorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van de zelfsturende zorgteams van groot belang is, maar worstelen met de inrichting daarvan. Dit behoort vanaf nu tot het verleden.

 
Foto
Nieuwe telefooncentrale selecteren

Wat gaat het worden: een traditionele (premise based) telefooncentrale of Software as a Service (SaaS) telefonie?

Foto

Wat is het juiste keuzemenu voor uw organisatie? Lees het
in ons gratis rapport het beste telefoon keuzemenu inrichten.

 
  • Klantcontactbij ING
  • Klanttevredenheidbij ABN Amro
  • Klantbelevingbij Carglass

"Mtel levert ons de tools om meer inzicht te bieden in ons contactcenter waardoor wij onze processen effectiever kunnen sturen"

Dhr. Fiers
Manager HR contact & Services ING

ING

ING had in het verleden onvoldoende inzicht in het volume van klantcontact en had daarom de behoefte aan een CRM tool voor gespreksregistratie die eenvoudig te implementeren was. Online Contact Center bood ING de uitkomst.

Lees verderMeer cases

"De oplossingen die Mtel biedt helpen ons om ons klantcontact te verbeteren en de wensen en behoeften van onze klanten in kaart te brengen"

Mevr. A. Schimmel
Manager Cliënt Contact Center ABN Amro

ABN Amro

ABN AMRO had de behoefte aan meer inzicht in de kwaliteitsbeleving van de klant en wilde de mogelijkheid hebben direct in te kunnen spelen op ontevreden klanten. Het Enquête Pakket bood voor de hypothekentak van de bank uitkomst.

Lees verderMeer cases

"Onze ervaring is dat er vanuit Mtel goed wordt meegedacht in de oplossingsrichting en dat er snel en adequaat geanticipeerd en gehandeld wordt "

Dhr. Scheepers
Manager Process & Reports Carglass

Carglass

Organisaties, zoals Carglass, met verschillende vestigingen in het land, beschikken meestal over lokale nummers waarop de vestigingen bereikbaar zijn. Om verschillende redenen is het zinvol en praktisch om de lokale telefoongesprekken ook (gedeeltelijk) centraal op te kunnen vangen. Een bereikbaarheidsoplossing bood Carglass de uitkomst.

Lees verderMeer cases