Contact centers

Callcenter software

Hosted contact centers zijn de toekomst. Met de komst van VoIP is het steeds aannemelijker geworden dat de komende jaren contact center technologie steeds vaker als dienst wordt geleverd. Mtel biedt op basis van de All-IP software van CosmoCom een geavanceerde multi-channel contact center dienst voor zowel inbound als outbound klantcontacten. De Cosmocall Universe software heeft zich met honderden implementaties en duizenden seats over de gehele wereld ruimschoots bewezen in de praktijk.

De contactcenter dienst is volledig geïntegreerd met onze IVR en PBX dienstverlening en is tevens voorzien van een scripting omgeving, multi-media recording, unified queuing, co-browsing, uitgebreide real-time en historische rapportage en vele andere features. De dienst is eenvoudig te integreren met CRM of ERP pakketen zoals Microsoft Dynamics CRM, RightNow of Witness.

In de praktijk wordt onze hosted contactcenter oplossing veel toegepast in kleinere omgevingen (vanaf 5 seats) waar voor het eerst ACD functionaliteit nodig is voor een gewenste professionaliseringslag. Door het contactcenter los te koppelen van de bestaande bedrijfstelefonieomgeving kan snel het gewenste doel gerealiseerd worden en tegelijkertijd de levensduur van de PBX verlengd worden.

Andere klanten gebruiken de contactcenter dienst om een virtueel contactcenter te creëren met agenten in verschillende locaties in binnen- en buitenland en zelfs vanuit huis. Aangezien agenten overal via internet en met een standaard PC met headset kunnen inloggen, maakt dit nieuwe bereikbaarheidconcepten mogelijk die in hoge mate bijdragen aan uw efficiency. Supervisors kunnen medewerkers op afstand coachen en hebben een volledig inzicht in de servicelevels van iedere agent of groep, waar ook ter wereld.

Het ‘concurrent’ licentiemodel biedt u ultieme flexibiliteit om pieken op te vangen zonder voor langere tijd te betalen voor functionaliteit die niet gebruikt wordt.

De voordelen op een rij:

  • Software as a Service
  • Multi-channel klantcontact
  • Besparing tot 70%
  • Integratie met bestaande omgeving mogelijk
  • Altijd en overal
  • Schaalbaar en betrouwbaar
  • Minimale investeringen
  • Bewezen in de praktijk
  • Uitgebreide rapportage mogelijkheden

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass