Klantencase ABN AMRO Hypotheken Groep

Klantencases

ABN AMRO Hypotheken Groep is gespecialiseerd in het verstrekken en beheren van hypotheken. Door de jarenlange ervaring en de voortdurende verbetering van producten en processen is ABN AMRO één van de grootste gespecialiseerde hypotheekverstrekkers in Nederland. Met de merken ABN AMRO, Florius, Bouwfonds Hypotheken, MNF Bank en MoneYou heeft de organisatie voor iedere klantengroep een sterke propositie die beantwoordt aan de uiteenlopende klantwensen. ABN AMRO Hypotheken Groep is 100% dochter van ABN AMRO Bank N.V. en is sinds een aantal jaren ook in Duitsland actief.

Een organisatie als ABN AMRO Hypotheken Groep, met veel klantcontact, wil graag meer inzicht krijgen in hoe de klant over de dienstverlening denkt. Klanten hechten immers veel waarde aan de telefonische bereikbaarheid en deskundigheid van het personeel. De organisatie had in 2006 de behoefte aan meer inzicht in de kwaliteitsbeleving van de klant en wilde de mogelijkheid hebben direct in te kunnen spelen op ontevreden klanten. Een van de vereiste voor het meten van klanttevredenheid was de mogelijkheid snel wijzigingen door te voeren en zelf de inrichting en het beheer van de applicatie te kunnen verzorgen.

Het Enquête Pakket bood voor de hypothekentak van de bank uitkomst.

Vraag de hele business case gratis aan

Naam *
Bedrijfsnaam
Uw e-mail *
Telefoonnummer *
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass