Klantencase Air Miles

Klantencases

De Nederlandse Air Miles organisatie, Loyalty Management Netherlands B.V., is in 1994 opgericht door onder andere Albert Heijn, Shell en V&D. Doel van de oprichting is het bevorderen van klantentrouw bij de deelnemende bedrijven door de ontwikkeling en het beheer van een langlopend spaarprogramma. Het spaarprogramma is zeer succesvol en inmiddels neemt 46% van de Nederlandse Huishoudens deel aan het spaarprogramma.

De organisatie zocht een eenvoudige methode om haar spaarders de mogelijkheid te bieden zelf hun saldo te controleren en hun gespaarde punten te verzilveren voor cadeaus. De dienst moest als extra service voor de spaarders worden aangeboden (Air Miles stuurde in de beginjaren maandelijks afschrijvingen met saldo-informatie naar al haar spaarders en wilde af van deze manier van informeren).

Self Service bood Air Miles de uitkomst.

Vraag de hele business case gratis aan

Naam *
Bedrijfsnaam
Uw e-mail *
Telefoonnummer *
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass