Klanttevredenheid

Onderzoeken wijzen uit dat veel bedrijven de klant centraal stellen, maar eigenlijk niet precies weten wat de wensen en behoeften zijn van de klant. Is de klant eigenlijk wel tevreden? Zou u meer willen weten over uw klanten en of zij tevreden zijn over uw dienstverlening? Voor bedrijven die meer willen weten, heeft Mtel het Enquête Pakket ontwikkeld waarmee u, eenvoudig en voordelig, continu het kwaliteits- en serviceniveau van uw organisatie kunt meten.

De oplossing is geheel geautomatiseerd en vergt dus niets van uw medewerkers. Uw medewerkers verbinden de beller door naar het Enquête Pakket waarna ze met de toetsen op hun telefoontoestel antwoord kunnen geven op de ingestelde multiple choice vragen. Het pakket biedt u de mogelijkheid om zelf 24 uur per dag 7 dagen per week via een web- en een voicetool maximaal 10 vragen in te stellen.

De voordelen op een rij:

  • Inzicht om (bij) te sturen
  • Continue meting
  • Lage kosten
  • Eerlijke mening
  • Resultaten 24×7 beschikbaar
  • Eenvoudig in gebruik
  • Laagdrempelig voor respondenten
  • Hoge response

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass