Mtelligence Kennisbank

Mtelligence

Mtel heeft een schat aan ervaring op het gebied van klantinteractie en wil deze graag met u delen. Onze business consultants beantwoorden uw vragen en publiceren deze in onderstaand forum zodat anderen daar ook hun voordeel mee kunnen doen. Daarnaast publiceren wij op Mtelligence onze eigen onderzoeken en verzamelen wij relevante content van derden.

Het klantcontactmodel

Heeft u uw klantcontactproces goed ingericht of heeft u het gevoel dat het beter kan? Hoe doen anderen dat eigenlijk? Op basis van honderden business cases heeft Mtel het optimale klantcontactmodel opgesteld.

Rapport inrichten keuzemenu

Hoe richt ik het beste mijn telefonisch keuzemenu in? Bestel het gratis rapport met verhelderende uitkomsten vanuit consumentenonderzoek en concrete tips voor het beste keuzemenu.

Het Nieuwe Werken

Met Online BedrijfsTelefonie eenvoudig dé ideale flexplek inrichten voor uw medewerkers. Altijd en overal bereikbaar, net zoals op kantoor of in het contact center.

In control met Online Bedrijfstelefonie

Vergeet ITIL, ISM en virtualisatie. Er is maar één oplossing die echt direct resultaat biedt: Software as a Service (SaaS). Blijf "in control" over uw communicatieplatform, maar dan zonder zorgen.

  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass