Online Contact Center

Optimale organisatie van uw klantcontact

U wilt dat uw klanten bij ieder klantcontact een ultieme klantervaring beleven. Daarbij moet het niet uitmaken op welke manier zij contact opnemen met uw organisatie. Met Online Contact Center (OCC) zorgt u voor een efficiënte afhandeling van alle kanalen en behaalt u een hogere klanttevredenheid.

Hoe behaalt u hogere scores op de belangrijkste KPI’s binnen uw contactcenter of klantenservice afdeling? De uitgebreide real-time en historische rapportages in OCC geven continu inzicht in het inkomende en uitgaande klantcontact. Zo kunt u direct bijsturen en inzicht krijgen in belangrijke onderwerpen.

Integreren

OCC is volledig geïntegreerd met onze IVR en telefoniedienstverlening. Zaken als multi-media recording en unified queuing maken standaard onderdeel uit van de dienst. Een integratie met CRM of ERP pakketten zoals Microsoft Dynamics CRM of Salesforce is eenvoudig te realiseren. Hiermee zorgt u voor een snelle en persoonlijke afhandeling van het contact met de klant.

‘Zorg voor een ultieme klantervaring, ongeacht de manier waarop de klant contact zoekt’

Altijd up to date

Wilt u af van kostbare upgrades? Met het Software-as-a-Service (SaaS) licentiemodel bent u altijd up-to-date zonder dat u daarin hoeft te investeren. Bovendien kunt u met SaaS gemakkelijk op- en afschalen in het aantal gebruikers. Zo kunt u pieken opvangen zonder voor langere tijd te betalen voor functionaliteit die u niet gebruikt. De contactcenterdienst is met name geschikt voor organisaties met 5 of meer contactcenter of klantenservice seats.

Voordelen Online Contact Center

  • Multi channel
  • Screen en call recording
  • Ondersteund thuiswerken
  • Volledig inzicht en controle
  • Integratie met bestaande PBX
  • Flexibel licentiemodel 

Vraag het aan Mtel, De GespreksPartner in klantcontact

Onze contactgegevens

Victoria Park Kralingen
Gebouw Plataan
Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

088-4283111
info@mtel.nl