Outbound bellen

Callcenter software

Door de opkomst van selfservice is er de afgelopen jaren veel veranderd op het gebied van klantcontact. Steeds meer consumenten vinden tegenwoordig zelf het antwoord op veel gestelde vragen, waardoor de frequentie van het persoonlijke contact is afgenomen. Dit levert een belangrijke bijdrage aan de efficiency, maar vergroot ook de afstand tot uw klant. Steeds meer contactcenters combineren tijdens rustige periodes inbound met outbound om pro-actief klanten en prospects te benaderen. Een ontwikkeling die de klanttevredenheid en de bezettingsgraad ten goede komen.

Natuurlijk kunnen uw agenten met de Mtel online contactcenter dienst gewoon uitbellen, bijvoorbeeld via speed dials, door het intoetsten van een nummer of geautomatiseerd, via een terugbelafspraak. Voor het bellen van grote groepen biedt een dialer echter een meer efficiënte oplossing. Bestanden met telefoonnummers worden eenvoudig ingelezen in de database. Het systeem zet het gesprek op en biedt dit aan een agent aan. Het systeem houdt bij wie wel en niet bereikt is en plant zo nodig automatisch een nieuwe belpoging, volgens een door uzelf te bepalen schema.

Zelf eenvoudig campagnes maken en beheren
Met de campaign manager kunt u eenvoudig zelf campagnes aanmaken en beheren. U kunt campagneparameters instellen zoals het maximum aantal terugbelpogingen, de hoeveelheid tijd waarin geprobeerd wordt een gesprek op te zetten en de toelaatbare hoeveelheid abandonned calls. Daarnaast heeft u real-time inzicht in het verloop van de campagne.

De dialer is verkrijgbaar in twee varianten, predictive en preview, en is standaard o.a. voorzien van zelf in te stellen wrap-up codes, instelbare preview- en nawerktijd, de mogelijkheid om terugbelafspraken in te plannen, nummerweergave te gebruiken en een alternatief telefoonnummer per record in te stellen.

De voordelen op een rij:

  • Inbound en outbound blending
  • Verhoging van de bezettingsgraad
  • Preview en Predictive
  • Verhoogt de netto gesprekstijd
  • Campagnes verdelen over meerdere vestigingen, inclusief thuiswerkers
  • Uitgebreide rapportage en beheer tools
  • Geïntegreerd met gespreksopname en scripting

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass