Mtel, De GespreksPartner in klantcontact

Op- en uitbouwen van klantrelaties

U bent als bedrijf of (overheids)instelling afhankelijk van het foutloos, efficiënt en effectief afhandelen van klantcontacten. En dus bent u op zoek naar professionaliteit en vertrouwen, maar vooral:  gemoedsrust. Die vindt u bij Mtel: uw partner voor het op- en uitbouwen van klantrelaties. Wij onderscheiden ons door een proactieve houding en op maat gesneden oplossingen gebaseerd op hoogwaardige technische producten, applicaties en diensten.

Mtel biedt een compleet portfolio aan slimme ICT / telecom diensten waarmee u uw klantcontact kunt aansturen en monitoren. Deze diensten leveren wij in een Software-as-a-Service (SaaS) model. En u kunt ze eenvoudig met uw bestaande ICT infrastructuur integreren.

Onze integrale bereikbaarheidsaanpak stelt uw klant centraal. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contactcenter, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.

Software as a Service

Mtel levert diensten in een Software-as-a-Service (SaaS) model, gebaseerd op multi-tenant software van gerenommeerde internationale partijen. Die configureren wij op maat, specifiek voor uw situatie. U hoeft dus niet zelf te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Mtel kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.

Ruim 20 jaar ervaring in klantcontact oplossingen

Met ruim 20 jaar ervaring en honderden klanten beschikt Mtel over de zakelijke en technische expertise om betrouwbare, schaalbare en flexibele klantcontact oplossingen te realiseren. Mtel handelt circa 20% van al het inkomende telefoonverkeer in Nederland af, wat neerkomt op ruim 80 miljoen klantcontacten per jaar. Ongetwijfeld heeft ook u, zonder het te weten, al eens contact gehad via Mtel.

De voordelen van Mtel

  • Op- en uitbouwen van klantrelaties
  • Klantcontact aansturen en monitoren
  • Uw klant staat centraal
  • Software as a Service (SaaS) model
  • Ruim 20 jaar ervaring in klantcontact oplossingen