Over Mtel

Specialist in het optimaliseren van klantcontact

Voor alle bedrijven, instellingen en overheden die afhankelijk zijn van het foutloos, efficiënt en effectief afhandelen van klantcontacten en op zoek zijn naar professionaliteit, vertrouwen maar ook gemoedsrust is Mtel de partner voor het op- en uitbouwen van klantrelaties. Wij onderscheiden ons door een proactieve houding en op maat gesneden oplossingen gebaseerd op hoogwaardige technische produkten, applicaties en diensten.

Mtel biedt een compleet portfolio aan ICT / telecom diensten waarmee u uw klantcontact kunt aansturen en monitoren. Deze diensten leveren wij in een SaaS model en kunnen desgewenst eenvoudig met uw bestaande infrastructuur geïntegreerd worden.

Onze integrale bereikbaarheid aanpak stelt uw klant centraal. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contactcenter, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.

Klantcontact, klantbeleving en klantenbinding

In onze dienstverlening draait alles om de klanten van onze klanten. Het is essentieel dat zij u kunnen bereiken maar ook dat u hen kunt bereiken. De basis begint bij optimaal klantcontact. Mtel heeft voor iedere medewerker een op maat gesneden set communicatie tools. Hiervoor is een groot aantal standaard profielen gedefinieerd van accountmanager tot contactcenter medewerker die naadloos op elkaar aansluiten.

Als de bereikbaarheid goed geregeld is en u daar volledige controle over heeft, kunt u met onze IVR diensten een onderscheidende klantbeleving bieden. Door het herkennen van een klant kunt u uw dienstverlening op de persoon afstemmen. Een wanbetaler gaat direct naar de administratie en een gold klant naar zijn vaste contactpersoon.

Klantenbinding is natuurlijk het gevolg van de eerste twee stappen maar kan door inzet van pro-actieve communicatie nog verder versterkt worden. Door het gebruik van uw produkt of dienst op klantnivo te analyseren kunt u uw klanten passend adviseren, met als bijkomend voordeel dat hier ook vaak cross- of upsell opportunities uit ontstaan. Via een e-mail kunt u bijvoorbeeld uw klanten er op attenderen dat de garantie afloopt en tevens aanbieden deze tegen aantrekkelijke voorwaarden te verlengen.

Ruim 20 jaar ervaring in klantcontact oplossingen

Met ruim 20 jaar ervaring en honderden klanten beschikt Mtel over de zakelijke en technische expertise om betrouwbare, schaalbare en flexibele klantcontact oplossingen te realiseren. Circa 20% van al het inkomende telefoonverkeer in Nederland wordt door Mtel afgehandeld, wat neerkomt op ruim 80 miljoen klantcontacten per jaar. Ongetwijfeld heeft ook u, zonder het te weten, al eens contact gehad via Mtel.

Software as a Service

Mtel levert diensten in een Software as a Service (SaaS) model die gebaseerd zijn op zelf ontwikkelde software die tevens toegepast kan worden om integraties tussen software van derden te bewerkstelligen. Dit betekent dat u niet zelf hoeft te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Mtel kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass