Strategie

Over Mtel

De strategie van Mtel is gebaseerd op de onderstaande 7 pijlers

Kennis aan tafel:
De medewerkers van Mtel hebben ruime ervaring met klantcontact processen. Deze kennis hebben zij zowel opgedaan bij vroegere werkgevers in de ICT / Telecom als door intensieve samenwerking met onze klanten uit vrijwel alle sectoren. Zowel in het voortraject als daarna zijn wij u graag van dienst met advies op het gebied van bereikbaarheid, marketing en sales, klanttevredenheid, en efficiency verbetering.

Online dienstverlening:
Alle Mtel diensten worden geleverd in een SaaS model. In dit model profiteert u van de schaalvoordelen die het gevolg zijn van een betere bezetting van systemen en efficiënter beheer. U hoeft uw systemen niet te dimensioneren op de piek en extra functionaliteit kunt u afnemen wanneer u dat nodig heeft. Onze diensten zijn volledig redundant opgebouwd en worden 24×7 beheerd zodat u zich met een gerust hart op uw core business kunt concentreren.

Zelf aan de knoppen:
Onze business is niet gebaseerd op het declareren van zoveel mogelijk uren. Natuurlijk helpen wij onze klanten graag met het beheer van de dienstverlening. Ons streven is echter de technische complexiteit van onze oplossingen zo veel mogelijk te verbergen. Via onze gebruiksvriendelijke webbased tools kunt u zelf, zonder kosten en doorlooptijden inspelen op de actualiteit en bent u volledig ‘in control’.

Mensen maken het verschil:
Mtel is een echt Rotterdams bedrijf waar het motto ‘geen woorden maar daden’ geldt. In ons werving- en selectiebeleid letten wij naast kennis en ervaring nadrukkelijk op de persoonlijkheid van de kandidaten. Kernwaarden zijn: klantgerichtheid, professionaliteit, team spirit, resultaatgerichtheid, creativiteit en enthousiasme. Wij bieden onze medewerkers een uitdagende werkomgeving waarin het nemen van initiatief wordt beloond.

Professionaliteit:
Om een goede kwaliteit te garanderen en eventuele problemen snel op te lossen streeft Mtel er naar de toegepaste technologie volledig te beheersen en te controleren. Mtel ontwikkelt zelf software in lijn met de hoogste standaarden en gebruikt uitsluitend software van derden die voldoet aan de hoogste eisen. Onze systemen staan op meerdere geografisch gescheiden en beveiligde locaties en zijn redundant aangesloten op de telefonie en IP netwerken van diverse A-merk operators. Onze dienstverlening wordt ondersteund door onze standaard SLA die geborgd is in de targets van de medewerkers.

Klantgericht:
Een goede dienstverlening is wat u van Mtel mag verwachten. Wij doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Daarom vinden wij het belangrijk om te weten hoe u over ons denkt en wat u van ons verlangt. Samen met het onderzoeksbureau Effectory meet Mtel jaarlijks de klanttevredenheid. In 2012 was de klanttevredenheid 7,5 (benchmark gemiddeld 7,2). Ons streven is een plek in de top 3 van de benchmark.

Innovatie:
Mtel is uniek gepositioneerd om de kansen te benutten uit de voorspelde groei in het online distributie model voor zakelijke applicaties. Naast bereikbaarheid applicaties zoals IVR, ACD en PBX voorzien van gesprekopname en kostenallocatie zal Mtel haar portfolio in de toekomst verder uitbreiden met diverse desktop applicaties. Ons aanbod ontwikkelt zich continu, zodat wij nu en straks kunnen voldoen aan uw communicatie behoefte.

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass