Visie en Missie

Over Mtel

De omgeving waarin bedrijven, instellingen en overheden opereren en communiceren met hun doelgroep (klanten/consumenten) is steeds complexer en veeleisender geworden. Eindklanten verwachten 24/7 bereikbaarheid, service en instant oplossingen. Het wordt steeds moeilijker om continu aan al deze verwachtingen te voldoen. Dat is niet alleen met extra arbeidskrachten op te vangen. Techniek is dominant en lijkt de enige oplossing bij het foutloos, effectief en efficiënt afhandelen van klanteninformatie en -contacten maar is tegelijkertijd ook de grootste valkuil. Afstemming en aansturing van mens, proces en techniek is de grote uitdaging. Het behouden van het overzicht en het vinden van de balans tussen service en techniek, snelheid en stress, redelijkheid en wenselijkheid moet uiteindelijk leiden tot een meer tevreden klant.

Onze missie is om de autoriteit te zijn op het gebied van aansturen en monitoren van klantcontacten.

Meer weten? Stel hier uw vraag.

Naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mail adres *
Reactie
 
  • Tevreden

    klanten

  •  
  • Staatsloterij
  • ABN Amro
  • Postbank
  • Airmiles
  • Carglass