Menu

Cases

Onze klanten hebben tevreden klanten. Mtel heeft het vertrouwen van meer dan 400 organisaties voor het inrichten van hun klantcontact.

In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo

In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht"

E-commerce organisatie iBOOD zet Online BedrijfsTelefonie met Call center functionaliteit in om haar klanten optimaal te kunnen bedienen. De telefoon blijft belangrijk om klanten te woord te staan, naast kanalen als chat, e-mail, Twitter en Facebook.

Bekijk de case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo

In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo

In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag”

Knab stapte over van een on-premise oplossing naar een cloud contact center. Hierdoor is de servicedesk flexibel en schaalbaar en kunnen ze zelf snel wijzigingen doorvoeren.

Bekijk de case
Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager - logo

Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager

Selecta gebruikt Online Routing Manager het contact met haar klanten nog persoonlijker te maken. Klanten die aan het telefoonnummer worden herkend worden automatisch doorgezet naar de juiste medewerker.

Bekijk de case
Amac optimaliseert klantcontact - logo

Amac optimaliseert klantcontact

De vorige telefonie oplossing van Amac had beperkte functionaliteit en gaf te weinig inzicht in de telefonische bereikbaarheid. Met Online BedrijfsTelefonie heeft Amac de bereikbaarheid geoptimaliseerd.

Bekijk de case
In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen” - logo

In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen”

De Regionale Belasting Groep handelt een groot deel van de veel gestelde vragen af via Online SelfService. Dit verbetert de bereikbaarheid, bespaart kosten en medewerker hebben meer tijd voor ingewikkelde vragen.

Bekijk de case

Meer over onze diensten weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons