Menu

Cases

Onze klanten hebben tevreden klanten. Mtel heeft het vertrouwen van meer dan 400 organisaties voor het inrichten van hun klantcontact.

Apetito gebruikt Cloud Contact Center oplossing - logo

Apetito gebruikt Cloud Contact Center oplossing

Maaltijdvoorzieningsspecialist Apetito gebruikt de cloud contact center dienst van Mtel. Hiermee is de organisatie optimaal bereikbaar en kan het een betere dienstverlening bieden aan haar klanten. Bovendien heeft het met Mtel een echte gesprekspartner in klantcontact.

Bekijk de case
GiftForYou verbetert haar klantbeleving  - logo

GiftForYou verbetert haar klantbeleving

GiftForYou maakt gebruik van de cloud contactcenter- en bedrijfstelefonie oplossingen van Mtel. Hierdoor kan GiftForYou de klantbeleving tijdens de contactmomenten naar een hoger niveau tillen en de kwaliteit van de gesprekken verbeteren.

Bekijk de case
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo

In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht"

E-commerce organisatie iBOOD zet Online BedrijfsTelefonie met Call center functionaliteit in om haar klanten optimaal te kunnen bedienen. De telefoon blijft belangrijk om klanten te woord te staan, naast kanalen als chat, e-mail, Twitter en Facebook.

Bekijk de case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo

In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo

In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag”

Knab stapte over van een on-premise oplossing naar een cloud contact center. Hierdoor is de servicedesk flexibel en schaalbaar en kunnen ze zelf snel wijzigingen doorvoeren.

Bekijk de case
Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager - logo

Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager

Selecta gebruikt Online Routing Manager het contact met haar klanten nog persoonlijker te maken. Klanten die aan het telefoonnummer worden herkend worden automatisch doorgezet naar de juiste medewerker.

Bekijk de case

Meer over onze diensten weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons