Menu
Apetito gebruikt Cloud Contact Center oplossing
Case

Apetito gebruikt Cloud Contact Center oplossing

Maaltijdvoorzieningsspecialist Apetito gebruikt de cloud contact center dienst van Mtel. Hiermee is de organisatie optimaal bereikbaar en kan het een betere dienstverlening bieden aan haar klanten. Bovendien heeft het met Mtel een echte gesprekspartner in klantcontact.

Apetito is specialist op het gebied van maaltijdvoorziening en heeft meer dan vijftig jaar ervaring in het koken van maaltijden en het ontwikkelen van totaaloplossingen voor particulieren, zorginstellingen en bedrijven. In Europa genieten dagelijks meer dan 1,3 miljoen mensen van de maaltijden van Apetito.

Oplossing voor ontbrekende functionaliteit

Voorheen miste de 18 medewerkers tellende klantenservice van Apetito diverse essentiële functionaliteiten. In de nieuwe cloud contact center dienst kan Apetito gebruik maken van ‘skill based routing’, waarmee de inkomende telefoongesprekken automatisch naar de meest geschikte medewerker worden gerouteerd. Bovendien is het via het webportal 24/7 inzicht in uitgebreide realtime en historische rapportages. Deze inzichten zijn zowel per servicenummer als per individuele medewerker te verkrijgen.

Kosten besparen

Voor de afhandeling van de telefonische contacten maakt Apetito gebruik van meerdere servicenummers. Dankzij de servicenummerbundel van Mtel gaat de maaltijdvoorzieningsspecialist flink besparen op de kosten voor de servicenummers.

Gesprekspartner in klantcontact

Met Mtel heeft Apetito een echte gesprekspartner in klantcontact gevonden. Beide organisaties gaan een hechte samenwerking aan om de klanten van Apetito nog beter te kunnen bedienen. Wilt u meer weten over de mogelijkheden die Mtel voor uw organisatie biedt? Neem dan contact met ons op! 

Chat met ons