Menu
Azora gebruikt Teamcontact
Case

Azora gebruikt Teamcontact

Zorgorganisatie Azora wil ervoor zorgen dat cliënten direct de juiste thuiszorgmedewerker aan de lijn krijgen. Daarnaast wil het inzicht in de telefonische bereikbaarheid en de druk op het servicepunt verlagen. Met Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de dienstdoende medewerker waardoor de bereikbaarheid van het thuiszorgteam is geborgd. 

Azora biedt ambulante zorg en ondersteuning aan ouderen, zieken en personen met een beperking of blessure. Hierdoor kunnen zij zelf de regie over hun leven blijven voeren vanuit hun eigen huis. Het professionele thuiszorgteam van Azora staat altijd klaar voor de cliënt om deze te ondersteunen op de gebieden huishoudelijke- of persoonlijke verzorging, verpleging en begeleiding.

Teamcontact gekoppeld met ONS van Nedap
Elk thuiszorgteam krijgt een eigen telefoonnummer. Dit nummer wordt automatisch doorverbonden naar het mobiele nummer van de thuiszorgmedewerker met bereikbare dienst. Dit bepaalt Teamcontact op basis van de informatie vanuit het rooster in ONS (Nedap). Als de zorgverlener niet kan opnemen wordt het gesprek automatisch aangeboden bij een collega, de centrale receptie of een voicemail. Hierdoor is de zorgverlening richting de cliënten geborgd.

Altijd toegang via de webportal

Via de webportal kan de bereikbaarheid per team geheel naar eigen wens ingericht worden. Zo zijn de openingstijden en overloopnummers aan te passen en zijn hierin de rapportages over de bereikbaarheid terug te vinden. Azora kan met deze rapportages de bereikbaarheid per team en medewerker inzien en sturen op de bereikbaarheid van de zorgverlening.

Betere bereikbaarheid in de thuiszorg
Met Teamcontact van Mtel is de bereikbaarheid van de Azora teams geborgd en staan deze teams dichter bij de cliënt dan ooit. Mtel levert deze bereikbaarheidsoplossing in de thuiszorg ook bij organisaties zoals bij Lelie Zorggroep, Pieter van Foreest, Carinova, Evean, Omring en STMR.

Download ons kennisdocument
Om u goed op de hoogte brengen van de ontwikkelingen op het gebied van bereikbaarheid binnen de thuiszorg, hebben wij een kennisdocument geschreven. In dit document wordt beschreven op welke manier andere zorgverleners hebben geworsteld met de bereikbaarheid van de wijkverpleging. Daarnaast krijgt u inzicht in de mogelijkheden die er zijn om de bereikbaarheid te verbeteren.

Dit document kunt u geheel vrijblijvend aanvragen via deze link

 

Chat met ons