Menu

Cloud Contact Center, spreekt voor zich

Optimale organisatie van uw klantcontact met Cloud Contact Center.

Wat is een Cloud Contact Center? Wat zijn de voordelen? Hoe richt ik dit voor mijn klantenservice organisatie hiermee optimaal in? Vind hier alle informatie rondom een contact center uit de cloud.

Klanten bepalen zelf op welke manier en op welk moment zij contact opnemen. Zij willen u via telefoon, e-mail, chat en social media kunnen bereiken, tijdens en buiten kantooruren. En zelf eenvoudig antwoorden kunnen vinden en proactief geïnformeerd worden bij problemen.

Slimme oplossingen uit de cloud

Mtel biedt u geavanceerde callcenter software uit de cloud waarmee u vandaag en morgen aan de klantwensen kunt voldoen. Deze oplossingen breiden uw bestaande klantcontact omgeving uit tot een volwaardige omgeving of vervangen deze zelfs waardoor ook uw zakelijke telefonie via dit platform afgehandeld kan worden. Kunt u uw ambitieuze klantcontactplannen realiseren met uw bestaande telefonie systeem of callcenter platform?

Voorkant on premise vs cloud

Voordelen Cloud Contact Center 

Wilt u meer weten over alle voordelen van Cloud Contact Center? Download dan het whitepaper 'On-premise vs. Cloud Contact Center' via deze link en u bent volledig op de hoogte. 

Omnichannel klantcontact

Waar multichannel bedoeld is voor een optimale bereikbaarheid van organisaties via diverse kanalen is omnichannel gericht op de ‘customer journey’ om bijvoorbeeld tot een aankoop te komen of een antwoord op een vraag te krijgen. Deze ‘customer journey’ zal in veel gevallen via diverse kanalen verlopen. Indien tijdens een telefoongesprek een afspraak gepland wordt, kan een agent tijdens het gesprek een SMS sturen met de afspraakbevestiging en een link naar een web app waarin deze eventueel gewijzigd kan worden.
Mtel voorziet met haar Online Contact Center in een krachtige oplossing om voice, e-mail en messaging contacten op een uniforme manier te routeren. De agent interface is geoptimaliseerd om elke vorm van contact af te handelen. Hierdoor wordt het overbodig om per kanaal een aparte tool te gebruiken en zijn rapportages over alle live contact kanalen in een enkel systeem beschikbaar.

“Online Contact Center maakt het mogelijk dat een agent contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt.”

Voordelen van een omnichannel contact center

Lees onze klantcases over Knab en Cannock Chase voor meer informatie over Cloud Contact Center en Omnichannel Klantcontact.

Case Knab halve webpagina   Case Cannock Chase Voorkant

Integratie mogelijkheden met Cloud Contact Center

De business case voor een CRM/ERP integratie met een Cloud Contact Center is eenvoudig te maken. Met een zogeheten CTI integratie kunt u de afhandeltijd van gesprekken (AHT) tot wel 20% verkorten. Een significante besparing die direct zichtbaar wordt in uw totale personeelskosten. De ervaring leert dat de kosten voor de integratie slechts 10% van de te realiseren besparing bedragen.

Overtref de verwachting van uw klant

Een integratie met CRM of ERP pakketten, zoals Microsoft Dynamics CRM of Salesforce, is eenvoudig te realiseren. Door integratie wordt op basis van unieke parameters, zoals nummerherkenning, realtime een verbinding met het klantenbestand tot stand gebracht. Het systeem toont de klantenkaart van de beller aan de agent, met daarin alle historie en informatie. Een goed gesprek begint al voordat de telefoon overgaat doordat agenten zich kort kunnen voorbereiden voordat het gesprek wordt aangenomen. De verwachtingen van uw klanten overtreffen is zo eenvoudiger dan u denkt. 

Voordelen van CRM integratie

Contact Center as a Service

Uw klanten verwachten een steeds betere service. Onderscheid uw organisatie van de concurrentie en optimaliseer uw klantenservice met intelligente routering- en omnichannel contact center services uit de cloud.

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner voor klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om je contact center efficiënter in te richten Interview Remco Spierings met Customerfirst! Zorg voor persoonlijk klantcontact over meerdere communicatiekanalen
Meer nieuws

Meer over onze diensten weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons