Menu

Onze diensten

Geïntegreerde communicatie diensten gericht op efficiënter contact en meer tevreden klanten.

Contact Center as a Service

Uw klanten verwachten een steeds betere service. Onderscheid uw organisatie van de concurrentie en optimaliseer uw klantenservice met intelligente routering- en omnichannel contact center services uit de cloud.

Unified Communications as a Service

Iedere medewerker heeft regelmatig intern of extern klantcontact. Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met behulp van een persoonlijke set communicatie tools.

Communication Enabled Business Processes

Uw organisatie beschikt over een schat aan informatie die eenvoudig inzetbaar is om klantcontactprocessen persoonlijker en effectiever te maken. Introduceer nieuwe vormen van interactie met uw klanten en overtref de verwachtingen.

Integraties

Klanten willen een laagdrempelige, persoonlijke service, meer autonomie, pro activiteit en alleen relevante informatie. Gebruik alle reeds beschikbare informatie en overtref de verwachtingen van uw klanten.

Meer over deze diensten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons