Menu

Online Broadcast Manager

Eenvoudig en snel grote groepen mensen benaderen met een persoonlijk bericht, zonder beslag te leggen op resources binnen uw organisatie.

Voordelen:

  • Communiceer laagdrempelig
  • Bereik in korte tijd grote groepen mensen
  • Personaliseer het contact met uw klanten
  • Zet campagnes op in 4 eenvoudige stappen
  • Communiceer met een constante kwaliteit en tone-of-voice
  • Verlaag uw kosten

Demo Online Broadcast Manager

Wilt u weten hoe u Online Broadcast Manager in kunt zetten?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Maak campagnes aan, upload verzendlijsten, definieer templates en beheer deze met behulp van de webportal. U bepaalt zelf de te gebruiken meldteksten en tijdschema’s waarbinnen de SMS en/of e-mail berichten verstuurd worden.

Lees meer
  • Webportal voor eenvoudig beheer
  • Tot 20 gelijktijdige campagnes
  • Personalisatie door 12 uservelden per contactpersoon
  • 5 contact en herhaalschema’s per campagne
  • 5 sms templates
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center - logo
Case
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center

Met Online Broadcast Manager kan Cannock Chase snel en eenvoudig klanten en relaties informeren via SMS- en spraakberichten.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online Broadcast Manager. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons