Menu

Online SelfService

Tot 10 keer goedkoper dan het beantwoorden van vragen en 24/7 beschikbaar. Eenvoudig in te zetten over meerdere kanalen, zoals telefoon, SMS en mobiele apps.

Voordelen:

  • Verminder de calls in het contact center
  • Bespaar 90% op de kosten per contact
  • Geef 24/7 ondersteuning aan uw klanten
  • Borg de privacy van uw klanten
  • Voer klantdata in met minder fouten

Demo Online SelfService

Wilt u ook selfservice oplossingen inzetten voor uw klanten?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Zet selfservice in voor automatische afhandeling van inkomende gesprekken over verschillende kanalen zoals telefoon, SMS en mobiele apps.

Lees meer
  • Eenduidige communicatie over meerdere kanalen
  • Integratie met ERP/CRM systemen
  • Modulaire opbouw
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen” - logo
Case
In gesprek met de RBG: “Mensen bellen liever dan dat ze lezen”

De Regionale Belasting Groep handelt een groot deel van de veel gestelde vragen af via Online SelfService. Dit verbetert de bereikbaarheid, bespaart kosten en medewerker hebben meer tijd voor ingewikkelde vragen.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online SelfService. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons