Menu

Online BedrijfsTelefonie Call Center

De cloud callcenter dienst voor het routeren van inkomende gesprekken. Volledig geïntegreerd binnen uw UC-omgeving. U heeft inzicht in de juiste informatie om uw serviceafdeling aan te sturen.

Voordelen:

  • Professionaliseer de bereikbaarheid van uw service afdeling
  • Maak flexwerken mogelijk voor uw medewerkers
  • Bespaar op de kosten voor uw interne telefonie
  • Ga efficiënter om met binnenkomende gesprekken
  • Geef agenten direct inzicht in wie belt

Demo Online BedrijfsTelefonie Callcenter

Wilt u zien hoe u uw service afdeling kunt professionaliseren?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

De meest flexibele callcenter oplossing in de markt! Uitgebreide routeringen, overzichtelijke rapportages en eenvoudig te integreren met uw bedrijfstelefonie omgeving.

Lees meer
  • Skill based en priority routeringen
  • CRM / ERP integraties
  • Gespreksverdeling over agenten
  • Call recording
  • Supervisor monitoring
  • Cloud delivery model
Kosten besparen in het contact center

Kosten besparen in het contact center

Loonkosten zijn de voornaamste kostenpost van een contact center of klantenservice. Op afstand volgen de ICT kosten. Geen wonder dat kostenbesparing door efficiënter te werken een continue doelstelling is van contact centers. Download nu het whitepaper ‘Kosten besparen in het contact center’.

Download whitepaper
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo
Case
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht"

E-commerce organisatie iBOOD zet Online BedrijfsTelefonie met Call center functionaliteit in om haar klanten optimaal te kunnen bedienen. De telefoon blijft belangrijk om klanten te woord te staan, naast kanalen als chat, e-mail, Twitter en Facebook.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online BedrijfsTelefonie Call Center. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons