Menu

Online Contact Center

De omnichannel cloud contact center dienst voor het uniform routeren van telefonie, e-mail, chat en social messaging met een geoptimaliseerde interface.

Voordelen:

  • Bepaal zelf welke kanalen u afhandelt
  • Krijg inzicht in de performance van het contact center
  • Integreer eenvoudige met uw backoffice systemen
  • Verkort de wachttijd voor uw klanten
  • Betaal alleen wat u gebruikt
  • Geen hardware en technisch beheer

Demo Online Contact Center

Wilt u de voordelen van een cloud contact center omgeving zelf ervaren?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Krijg inzicht in het inkomende en uitgaande klantcontact dankzij de uitgebreide real-time en historische rapportages en stuur actief op de KPI’s van uw contactcenter.

Lees meer
  • Telefonie, e-mail, chat en social messaging
  • Historische rapportages en realtime dashboard
  • Integraties met CRM en ERP systemen
  • Skill based routing
  • Outbound dialing
  • Cloud delivery model
On-premise vs cloud contact center

On-premise vs cloud contact center

Veel organisaties gaan hun ICT dienstverlening uit de cloud afnemen in plaats van te investeren in hardware en software. Lees in dit whitepaper alles over de verschillen tussen on-premise en cloud contact center.

Download whitepaper
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo
Case
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag”

Knab stapte over van een on-premise oplossing naar een cloud contact center. Hierdoor is de servicedesk flexibel en schaalbaar en kunnen ze zelf snel wijzigingen doorvoeren.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online Contact Center. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons