Menu

Online Routing Manager

Alle benodigde functionaliteit voor een onderscheidende klantbeleving. Via de beheerportal beïnvloedt u de performance van uw contact center op het moment dat dit nodig is.

Voordelen:

  • Speel direct in op de actualiteit
  • Verkort de wachttijd voor uw klanten
  • Voorkom regelmatig terugkerende vragen
  • Geef relevante opties in het keuzemenu
  • Maak automatisch terugbelafspraken bij drukte
  • Beantwoord FAQ’s buiten openingstijden

Demo Online Routing Manager

Wilt u zien hoe u direct kunt inspelen op de actualiteit?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Speel actief in op uw klant en geef deze de autonomie om zo snel mogelijk het gewenste resultaat te behalen.

Lees meer
  • Online beheer portal
  • Slimme routeringen
  • Intelligente keuzemenu’s
  • Klantherkenning
  • Calamiteiten en openingstijden schakelaar
  • Cloud delivery model
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager - logo
Case
Persoonlijk klantcontact voor Selecta met Online Routing Manager

Selecta gebruikt Online Routing Manager het contact met haar klanten nog persoonlijker te maken. Klanten die aan het telefoonnummer worden herkend worden automatisch doorgezet naar de juiste medewerker.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online Routing Manager. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons