Menu

Integratie binnen de bestaande contact center infrastructuur

De planning bepalen, processen aansturen, of eenduidige antwoorden geven, dit kunt u allemaal wanneer uw contact center systeem gekoppeld is aan WFO-, BPM systemen en kennisbanken.

Voordelen:

  • Optimaliseer de aansturing van uw contact center
  • Verhoog de medewerkerstevredenheid
  • Verkort de afhandeltijd van gesprekken met 20%
  • Zet selfservice in
  • Uniforme branding en informatie

Demo Integratie met de bestaande telecom infrastructuur

Wilt u weten hoe integratie van het contact center systeem met andere klantcontact oplossingen bijdraagt aan betere én efficiëntere service richting uw klanten? Onze consultants gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Benut uw systemen optimaal en voed deze automatisch met informatie vanuit het contact center. Uw contact center systeem wordt zo één integrale klantcontact omgeving.

Lees meer
  • Trigger functie
  • Uitgebreide dashboards en rapportages
  • Widget in de agent desktop
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo
Case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over de integratie met de bestaande contact center infrastructuur. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons