Menu

Integratie met CRM, ticketing en ERP systemen

Gebruik en verrijk de beschikbare klant- en service informatie door uw klantcontact omgeving te koppelen aan uw bestaande CRM, ticketing en ERP systemen.

Voordelen:

  • Herken uw klant
  • Verrijk en actualiseer eenvoudig uw informatiesystemen
  • Informeer uw klanten proactief
  • Verkort de afhandeltijd van gesprekken met 20%
  • Verhoog de medewerkerstevredenheid
  • Creëer nieuwe customer journeys

Demo Integratie met CRM, ticketing en ERP systemen

Wilt u weten hoe integratie met uw informatiesystemen bijdraagt aan betere én efficiëntere service voor uw klanten? Onze consultants vertellen u graag meer over de mogelijkheden uit actuele praktijkcases.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Weet wie er contact opneemt, voorspel waarom en bouw persoonlijke effectieve customer journeys waarmee u op een efficiënte manier uw klant kunt verrassen.

Lees meer
  • Creëer nieuwe customer journeys
  • Informeer uw klanten proactief
  • Verhoog de medewerkerstevredenheid
  • Verkort de afhandeltijd van gesprekken met 20%
  • Verrijk en actualiseer eenvoudig uw informatiesystemen
  • Herken uw klant
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo
Case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over de integratie met CRM, ticketing en ERP systemen. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons