Menu

Social media

Door de inzet van social media als klantcontact kanaal, bent u laagdrempelig bereikbaar voor uw klanten. WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter Direct Messenger zorgen dat Generation Z u ook kan bereiken.

Voordelen:

  • Bereik consumenten onder de 35 jaar
  • Maak nieuwe serviceconcepten mogelijk
  • Bespaar op de kosten per contact
  • Meet uw contact center kpi’s over social
  • Koppel customer service aan marketing

Demo Social media

Wilt u weten hoe u social media kanalen kunt gebruiken voor klantcontact? Onze consultants vertellen u graag meer over de mogelijkheden.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Maak social messages een onderdeel van uw omnichannel contact center oplossing en stuur al uw kanalen aan op één uniforme wijze.

Lees meer
  • Uniforme afhandeling van social messages
  • Contact center kpi’s worden gemeten
  • Opname in dashboard en historische rapportages
  • Social kanaal beschikbaar binnen dezelfde userinterface
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo
Case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over de integratie met social media. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons