Menu

Integratie met de bestaande telecom infrastructuur

Overtref de verachtingen van uw klant. Voeg klantcontact-functionaliteit toe aan uw telefonie omgeving. Eenvoudig en zonder hoge investeringen.

Voordelen:

  • Voeg eenvoudig klantcontact oplossingen toe
  • Betrek uw medewerkers bij uw klanten
  • Beschik altijd over de nieuwste functionaliteit
  • Betaal alleen voor wat u gebruikt
  • Krijg inzicht in de performance van uw afdeling

Demo Integratie met de bestaande telecom infrastructuur

Wilt u weten hoe integratie van uw contact center bijdraagt aan betere én efficiëntere service voor uw klanten? Onze consultants gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Wanneer u gebruikt maakt van uw telefooncentrale voor het contact met uw klanten, dan ontbreekt het vaak aan de juiste functionaliteit en de inzichten waarmee u kunt sturen op de performance van uw contactcenter.

Lees meer
  • Realtime dashboards en historische rapportages
  • Flexibel licentiemodel voor tweedelijns support
  • Meerdere communicatiekanalen vanuit één applicatie.
  • Volwaardige callcenter functionaliteit
  • Presence informatie
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord" - logo
Case
In gesprek met Prénatal: "Ouders willen meteen antwoord"

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. 

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over de integratie met de bestaande telecom infrastructuur. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons