Menu

Online BedrijfsTelefonie

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking binnen uw organisatie. Een persoonlijke set communicatie tools helpt uw medewerkers efficiënt en effectief te werken.

Voordelen:

  • Optimaliseer de bereikbaarheid voor al uw afdelingen
  • Ondersteun flexwerken
  • Heb geen telefooncentrale meer nodig
  • Bespaar tot 20% op uw kosten
  • Werk met toekomstvaste technologie
  • Voldoe aan compliance regels

Demo Online BedrijfsTelefonie

Wilt u weten hoe u Online BedrijfsTelefonie in kunt zetten bij uw organisatie?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Uw medewerkers zorgeloos en optimaal bereikbaar en voorzien van tools om optimaal samen te werken. Zonder dat u geld en tijd kwijt bent aan het aanschaffen en onderhouden van een kostbare telefooncentrale.

Lees meer
  • Hosted IP PBX
  • Mobile app
  • CRM/ERP integraties
  • Call recording
  • Cloud delivery model
Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Het klantcontactmodel: De weg naar onderscheidend klantcontact

Heeft u het klantcontactproces goed voor elkaar? Of heeft u het gevoel dat het beter kan? Op basis van onze ervaringen bij honderden organisaties hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Lees in dit whitepaper waar op dit moment staat en wat u kunt doen om écht onderscheidend te zijn op het gebied van klantcontact.

Download whitepaper
Amac optimaliseert klantcontact - logo
Case
Amac optimaliseert klantcontact

De vorige telefonie oplossing van Amac had beperkte functionaliteit en gaf te weinig inzicht in de telefonische bereikbaarheid. Met Online BedrijfsTelefonie heeft Amac de bereikbaarheid geoptimaliseerd.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online BedrijfsTelefonie. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons