Menu

Online Teamcontact

Optimale bereikbaarheid van uw team, zo geregeld. Met Online Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de juiste medewerker.

Voordelen:

  • Meteen de juiste medewerker aan de lijn
  • Kostenbesparing tot wel 30%
  • De privacy van uw medewerkers is geborgd
  • Webportal met uitgebreide rapportage
  • Snel aan de slag zonder hoge investeringen

Demo Online Teamcontact

Wilt u de voordelen van Online Teamcontact zelf ervaren?
In 30 minuten laat een consultant u alle mogelijkheden zien.

Vraag een demo aan
Contactcenter manager
ICT manager
Overig

Features van deze dienst

Flexibel in te stellen tijdvakken en overlopen die gekoppeld kunnen worden aan uw bestaande roosterpakket om automatisch door te verbinden naar de persoon van dienst.

Lees meer
  • Instelbare tijdvakken en overlopen
  • Integratie met roosterpakketten
  • Welkomsttekst
  • Webportal met statistieken
  • Weergave teamnummer
  • Voice2mail
Kennisdocument: Thuiszorgteams optimaal telefonisch bereikbaar

Kennisdocument: Thuiszorgteams optimaal telefonisch bereikbaar

De thuiszorg is de afgelopen jaren aan veranderingen onderhevig. Door groei van organisaties en centralisatie van processen is het niet vanzelfsprekend dat uw werknemers direct in contact staan met uw cliënten. Om het contact met cliënten op een juiste manier te onderhouden worden er oplossingen gezocht die vaak tijdrovend en inefficiënt zijn. 

Download whitepaper
Azora gebruikt Teamcontact - logo
Case
Azora gebruikt Teamcontact

Zorgorganisatie Azora wil ervoor zorgen dat cliënten direct de juiste thuiszorgmedewerker aan de lijn krijgen. Met Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de dienstdoende medewerker waardoor de bereikbaarheid van het thuiszorgteam is geborgd.

Bekijk de case

Meer over deze dienst weten?

Wij gaan graag met u in gesprek over Online Teamcontact. Een consultant neemt vrijblijvend contact met u op.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons