Menu
Whitepaper

Kennisdocument: Thuiszorgteams optimaal telefonisch bereikbaar

De thuiszorg is de afgelopen jaren aan veranderingen onderhevig. Door groei van organisaties en centralisatie van processen is het niet vanzelfsprekend dat uw werknemers direct in contact staan met uw cliënten. Om het contact met cliënten op een juiste manier te onderhouden worden er oplossingen gezocht die vaak tijdrovend en inefficiënt zijn. 

Dit kan anders! Bij een groot aantal thuiszorgorgansaties, waaronder Azora, Lelie Zorggroep en Pieter van Foreest, is de telefonische bereikbaarheid van wijkteams zo geregeld dat zij optimaal bereikbaar zijn voor haar cliënten. Bovendien krijgen de cliënten direct de juiste medewerker aan de lijn, zodat zij snel en persoonlijk worden geholpen.  

Voorkant kennisdocument 2

Na het lezen van het kennidsdocument: 

  • Bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van bereikbaarheid binnen de thuiszorg 
  • Weet u hoe andere zorgverleners uitdagingen hebben gehad met de bereikbaarheid van wijkverpleegkundigen
  • Heeft u inzicht in de mogelijkheden die er zijn om de telefonische bereikbaarheid te optimaliseren

Download nu

Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Download
Chat met ons