Menu
Whitepaper

Whitepaper: Alle voordelen van Cloud voor de klantcontact manager

Veel contact centers vervangen hun communicatie systeem door een cloud-alternatief. Reden hiervoor is dat organisaties flexibel in moeten kunnen spelen op veranderingen in de markt.

Uit onderzoek van Computerprofile blijkt dat dit jaar 54 procent van de Nederlandse zakelijke organisaties gebruik maakt van software uit de cloud. Maar wat zijn nu precies de voordelen van een cloud-oplossing voor u? Voordat u een cloud-oplossing kunt aandragen bij de ICT Manager wilt u natuurlijk van de hoed en de rand weten.

whitepaper voorkant kcc 250x350 2e

Na het lezen van het whitepaper kent u:

  • Contact center op locatie vs. in de cloud
  • De voordelen
    • Alle controle
    • Flexibiliteit en schaalbaarheid
    • Betaal voor wat u gebruikt
    • Minder afhankelijk van ICT-afdeling
  • Wat levert een cloud contact center u op?

Download nu

Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Download
Chat met ons