Menu

Goed geïnformeerde klanten

Bij elk bedrijf gaat weleens wat mis. Informeer uw klanten proactief om hun ongemak te beperken. 

Voordelen:

  • Voorkomt ergernis bij klanten
  • Minder druk op de klantenservice tijdens storingen
  • Medewerkers hoeven niet steeds dezelfde vragen te beantwoorden
  • Bespaar kosten door onnodig contact te voorkomen

Voorkom ergernis bij incidenten

Wordt uw klantenservice regelmatig overspoeld door klanten als gevolg van incidenten of verstoringen van uw dienstverlening?

Evolve IP vangt de hoos aan klantvragen automatisch op en biedt u de mogelijkheid om met de Online Status Melder uw klanten proactief te informeren over de voortgang van het incident of storing. 

Uw klanten die bellen over een storing horen meteen of deze reeds bekend is door middel van een meldtekst die u zelf kunt inspreken en activeren. Vervolgens wordt gevraagd of zij updates over deze storing willen ontvangen via sms. Van alle klanten die updates willen ontvangen, wordt automatisch een verzendlijst samengesteld waarmee u vervolgens eenvoudig sms-updates kunt versturen.

Uit onze ervaringen blijkt dat veel bellers genoeg hebben aan een melding waarin wordt bevestigd dat de betreffende storing reeds bekend is bij uw organisatie. Door de bellers daarna de mogelijkheid te bieden om via een SMS geÏnformeerd te worden draagt bij aan een hogere klanttevredenheid. Uw medewerkers kunnen met behulp van deze tool de voortgang van de oplossing van de storing direct communiceren met al uw bellers. Zo wordt veel onnodig contact bij de klantenservice voorkomen en houden uw medewerkers tijd over om de storing op te lossen. Bereken via de knop hieronder in 1 minuut hoeveel calls en dus geld uw contact center kan besparen tijdens een incident.

Doe de test

 

Factsheet_OSM_screen.JPG

Download onze factsheet

In de factsheet vindt u alle voordelen van de Online Status Melder, deze hebben betrekking om meerdere disciplines binnen uw organisatie. Daarnaast krijgt u na het lezen van de factsheet antwoord op de vragen: 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons