Menu

Omnichannel klantcontact

Overtref de verwachtingen van uw klant.

Voordelen:

  • Bedien uw klanten snel en goed via het meest geschikte kanaal
  • Handel de klantdialoog in een keer af en beperk onnodige (extra) contactmomenten
  • Zet service medewerkers optimaal in
  • Maak van uw contactcenter een profitcenter

Wanneer klanten contact met uw service organisatie opnemen, dan doen zij dat niet alleen meer via de telefoon. Klanten willen via meerdere kanalen contact kunnen opnemen met uw bedrijf. Zij verwachten dat zij een persoonlijke benadering krijgen en een excellente beleving meemaken.

Omnichannel biedt u de mogelijkheid uw klanten via het meest geschikte kanaal te helpen. Dit kan telefonie, mail of chat zijn, maar ook via social media. Doordat u uw klant herkent, kunt u inschatten waarvoor deze contact opneemt en uw klanten effectiever en efficiënter bedienen. Bij meer privacy gevoelige informatie of standaard handelingen kunt u zelfservice inzetten zodat uw klant zelf actie kan ondernemen. Klanten ervaren dat zij sneller zijn geholpen en de tevredenheid zal toenemen.

Ook voor uw medewerkers is een omnichannel dienstverlening een sterke plus. Met Online Contact Center is het mogelijk om vanuit één scherm te werken in plaats van te moeten werken uit 8 verschillende schermen en applicaties. Doordat de front-end- en de back-end-systemen geïntegreerd zijn, hebben uw medewerkers voor het gesprek al de juiste klantkaart voor zich met een 360 graden kantbeeld, de vermoedelijke vraag en een suggestie voor het antwoord.

Nieuwe klantbedieningsconcepten zijn mogelijk. Foto’s appen via WhatsApp die automatisch in CRM worden geladen, meerdere kanalen die gelijktijdig gebruikt worden om uw kant te helpen bij bv een installatie van een modem of het proactief informeren van uw klanten. Uw customer service afdeling zal met nieuwe ideeën komen hoe u de service inrichting voor uw klanten kunt optimaliseren.

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons