Menu

Selfservice

Uw organisatie of contactcenter continue bereikbaar. Bespaar tot 90% op uw kosten per gesprek en geef uw klanten een optie om zonder ‘human interference’ zaken met u te doen.

Voordelen:

  • Minder calls in het contact center
  • Minder abandoned calls
  • Verhogen klanttevredenheid
  • Kosten besparen
  • Kortere wachttijden

Hoe zorgt u voor directe kostenbesparing en een grotere klanttevredenheid? Door het gebruik van Online SelfService bedient de klant zichzelf en wordt een duur gesprek in het contact center voorkomen.

Voorkom vaak gestelde vragen

U kunt substantieel besparen door vaak gestelde vragen te voorkomen. De oplossing is tweeledig: zorg voor een heldere en proactieve communicatie waardoor vragen niet ontstaan en beantwoord vragen zo veel mogelijk automatisch.

Consumenten zijn gewend aan Online SelfService en geven er in bepaalde gevallen zelfs de voorkeur aan. Voor het opvragen van saldo informatie of uitvoeren van transacties heeft een ‘computer’ een betrouwbaar imago. Andere voorbeelden van zelfservice handelingen zijn bijvoorbeeld het aanvragen voor een kopiefactuur of de registratie van een parkeeractie.

Kosten besparen

Een vraag die automatisch afgehandeld kan worden kost maar 10% van wat het zou kosten als de vraag in het contact center terecht zou komen. Naast deze significante besparing blijft er voor de agenten meer tijd over voor complexere vragen met een hoge waarde, waardoor zij het verschil kunnen maken en ook nog eens meer plezier in hun werk krijgen.

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons