Menu

Branche: Detailhandel

Optimaliseer de bereikbaarheid van uw organisatie met minder telefoongesprekken op de winkelvloer. Geen telefooncentrales meer in uw winkels, maar flexibele en schaalbare dienstverlening waarmee u seizoenspieken eenvoudig opvangt.

Optimale bereikbaarheid

Mis geen gesprek meer. Ontlast de telefoon in de winkels zodat uw medewerkers zich kunnen focussen op verkoop aan de aanwezige klanten.

Lees meer

Van apparatuur per locatie naar betrouwbare dienstverlening

Vergroot de bereikbaarheid van uw vestigingen zonder te investeren in telefooncentrales voor uw winkels. U bent geen tijd kwijt aan het technisch beheer van uw telefonie omgeving.

Lees meer

Opvangen van seizoenspieken

Blijf bereikbaar voor uw klanten. Tijdens feestdagen kan het aantal contactpogingen flink toenemen. Met de cloud dienstverlening van Mtel vergroot u tijdelijk de capaciteit om deze pieken op te vangen.

Lees meer
Amac optimaliseert klantcontact - logo
Case
Amac optimaliseert klantcontact

De vorige telefonie oplossing van Amac had beperkte functionaliteit en gaf te weinig inzicht in de telefonische bereikbaarheid. Met Online BedrijfsTelefonie heeft Amac de bereikbaarheid geoptimaliseerd.

Bekijk de case
Amac optimaliseert klantcontact - logo Amac optimaliseert klantcontact - logo

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om je contact center efficiënter in te richten Interview Remco Spierings met Customerfirst! Zorg voor persoonlijk klantcontact over meerdere communicatiekanalen
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons