Menu

Branche: E-commerce

Komen uw klanten er online niet uit, dan is het belangrijk dat zij eenvoudig persoonlijk contact met u kunnen opnemen.

Eenvoudig contact opnemen

Verhoog uw online conversie door klanten met vragen snel en efficiënt te helpen. Komen zij er in de webshop niet uit, dan moeten zij met zo min mogelijk handelingen contact met u kunnen opnemen.

Lees meer

Een klantgerichte persoonlijke aanpak

Zorg dat klanten die vaker uw website bezoeken zich herkent voelen. Maak handelingen in de customer journey zo eenvoudig mogelijk: automatiseer standaard taken en herken uw klant.

Lees meer

One stop shop communicatie omgeving

Neem uw communicatieomgeving af bij één leverancier. Handig om snel zaken geregeld te krijgen.

Lees meer
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo
Case
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht"

E-commerce organisatie iBOOD zet Online BedrijfsTelefonie met Call center functionaliteit in om haar klanten optimaal te kunnen bedienen. De telefoon blijft belangrijk om klanten te woord te staan, naast kanalen als chat, e-mail, Twitter en Facebook.

Bekijk de case
In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo In gesprek met iBOOD: "De telefoon geeft ons een gezicht" - logo

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om je contact center efficiënter in te richten Interview Remco Spierings met Customerfirst! Zorg voor persoonlijk klantcontact over meerdere communicatiekanalen
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons