Menu

Branche: Energie

Loyale klanten creëren voorkomt de jaarlijkse migratiestromen in uw klantenbestand.

Uw servicemedewerkers direct bereikbaar

Zorg ervoor dat ieder gesprek snel wordt beantwoord. Ook buiten kantoortijden. Wanneer uw klant een probleem heeft, moet u er staan als leverancier. Laat urgente servicevragen automatisch uitkomen bij de medewerker van dienst en laat geen vraag meer onbeantwoord.

Lees meer

Persoonlijke ervaringen

Zorg voor een persoonlijke klantbeleving. Het persoonlijk maken van klantcontact is het meest effectief om loyale klanten te creëren en een hoge NPS te bereiken.

Lees meer

Verbeter de zelfredzaamheid van uw klanten

Geef menselijk contact meer waarde door de inzet van zelfservice. Laat uw klanten hun eigen dienstverlening inrichten en zelf antwoorden vinden op standaard vragen. Zet voor de complexere vragen uw agents in.

Lees meer

Uw klanten sneller geholpen

Verkort telefonische wachttijden en verbeter de kwaliteit van de klantenservice door te voorspellen waar uw klant voor belt. Verbindt in één keer door naar de medewerker met de juiste kennis.

Lees meer

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om de kosten van jouw contact center te verlagen 4 redenen waarom je klantcontact center omnichannel moet gaan Lagere werkdruk en minder stress voor uw agents
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons