Menu

Branche: Financiële dienstverlening

Zorg voor transparantie in uw serviceverlening en verdien het vertrouwen van uw klanten.

Transparante dienstverlening

Zorg dat u bereikbaar bent via de kanalen waarmee uw klanten contact met uw organisatie willen opnemen. Laat klanten in één keer uitkomen bij de medewerker die de klant het beste kan helpen bij zijn vraag.

Lees meer

Meer autonomie voor uw klanten

Geef uw klanten meer autonomie. Laat ze zelf hun dienstverlening inrichten conform hun wensen en verminder standaard handelingen in uw contact center.

Lees meer

Excellente service ervaring

Herken wie uw klant is, voorspel waarvoor contact opgenomen wordt en zorg voor persoonlijke excellente service ervaringen. Online Routing Manager integreert met uw backoffice systemen zodat uw agents snel persoonlijk advies kunnen geven.

Lees meer
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo
Case
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag”

Knab stapte over van een on-premise oplossing naar een cloud contact center. Hierdoor is de servicedesk flexibel en schaalbaar en kunnen ze zelf snel wijzigingen doorvoeren.

Bekijk de case
In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo In gesprek met Knab: “De telefoon is onze hartslag” - logo

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om de kosten van jouw contact center te verlagen 4 redenen waarom je klantcontact center omnichannel moet gaan Lagere werkdruk en minder stress voor uw agents
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons