Menu

Branche: Woningbouw

Tevreden klanten die bij problemen op een snelle en adequate manier worden geholpen. Wat u als bedrijf uitstraalt in het contact met uw klanten is enorm belangrijk.

Herken de klant voor een efficiënte en effectieve service

Zie wie er belt en voorspel waarvoor gebeld wordt. Presenteer deze informatie samen met het vermoedelijke antwoord op één scherm aan uw contactcenter agent en handel klantvragen 20% sneller af.

Lees meer

Verbinden met de uitvoerende organisaties

Zet uitvoeringsvragen in één keer door naar de juiste afdeling of externe uitvoerder. Alleen complexe vragen komen bij uw klantenservice terecht.

Lees meer

Minder vragen voor uw klantenservice

Om uw klantenservice te ontlasten kunt u terugkerende vragen automatisch afhandelen door een boodschap af te spelen of uw klanten door te verwijzen naar een zelfservice omgeving.

Lees meer

Uw service organisatie 24/7 bereikbaar

Richt de bereikbaarheid van uw service organisatie zo in dat er bij calamiteiten direct in actie genomen wordt. Binnenkomende gesprekken komen uit bij de medewerker met piketdienst.

Lees meer
In gesprek met Rochdale: “Onze keuze voor klantgerichtheid” - logo
Case
In gesprek met Rochdale: “Onze keuze voor klantgerichtheid”

Jaarlijks verwerkt het klantcontactcentrum van Woningstichting Rochdale zo’n 220.000 telefoontjes. Uiteenlopend van een simpele vraag over een kapotte kraan tot een indringend gesprek over een burenruzie. Dat vraagt om de nodige vaardigheid van de medewerkers én om een solide contact center oplossing. Rochdale werkt met Online Contact Center.

Bekijk de case
In gesprek met Rochdale: “Onze keuze voor klantgerichtheid” - logo In gesprek met Rochdale: “Onze keuze voor klantgerichtheid” - logo

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om de kosten van jouw contact center te verlagen 4 redenen waarom je klantcontact center omnichannel moet gaan Lagere werkdruk en minder stress voor uw agents
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons