Menu

Branche: Zakelijke dienstverlening

Digitalisering en veranderende behoeften zorgen ervoor dat de concurrentie toeneemt. Simuleer de loyaliteit van uw klanten en voorkom dat zij naar de concurrent gaan.

Uitstekende bereikbaarheid

Helaas! Ons kantoor is gesloten, belt u maandag maar terug. Wanneer service uw core business is, dan weet u hoe belangrijk het is om optimaal bereikbaar te zijn. Ook buiten kantoortijden.

Lees meer

Consistente heldere dienstverlening

Handel klantcontact efficiënt af met volledige controle over al uw klantcontactkanalen. Vanuit één applicatie een duidelijk overzicht om de klantvraag te beantwoorden.

Lees meer

Een optimale klantbeleving

Neem de regie over de klantbeleving tijdens de klantreis en maak alle contactpunten tussen u en uw klanten inzichtelijk. Consistente, snelle en duidelijke dienstverlening, van een hoog niveau, zorgt voor hogere klanttevredenheid.

Lees meer

Flexibel uw bereikbaarheid inrichten

Maak plaats onafhankelijk werken mogelijk met een telefonie oplossing uit de cloud. Geen hardware, geen hoge investeringen en geen onderhoud. Altijd de laatste versie en een schaalbare oplossing.

Lees meer
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center - logo
Case
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center

Met Online Broadcast Manager kan Cannock Chase snel en eenvoudig klanten en relaties informeren via SMS- en spraakberichten.

Bekijk de case
Cannock Chase gebruikt Online Contact Center - logo Cannock Chase gebruikt Online Contact Center - logo

Wij delen onze kennis

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

5 tips om de kosten van jouw contact center te verlagen 4 redenen waarom je klantcontact center omnichannel moet gaan Lagere werkdruk en minder stress voor uw agents
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons