Menu

Customer eXperience

Wil u uw klanten zowel in uw vestiging als op afstand kunnen helpen? Met de contact center oplossingen van Mtel behoudt u een persoonlijk contact.

Voordelen:

  • Consistent, snel en duidelijk contact met uw meerdere klanten
  • Contact over meerdere communicatiekanalen
  • Persoonlijk klantcontact
  • Trouwere klanten
  • Hogere conversie

Steeds meer consumenten gaan niet meer fysiek naar een vestiging, maar bestellen online. Zij komen alleen nog naar uw vestiging wanneer zij zeker weten dat daar de oplossing ligt voor hun vraag.

Contact met uw klanten op afstand vraagt om een klantgerichte en persoonlijke aanpak. Klanten willen via meerdere kanalen contact met u kunnen opnemen. Komen zij er online niet uit, dan is het belangrijk dat zij eenvoudig persoonlijk contact met één van uw medewerkers kunnen opnemen.

Mtel biedt cloud contact center diensten waarmee de bereikbaarheid van uw organisatie over de verschillende contact kanalen geborgd is. Het maakt hierbij niet uit of ze fysiek of online contact met uw organisatie opnemen. Zorg dat klanten zich herkent voelen en dat de handelingen in de customer journey zo eenvoudig mogelijk worden gemaakt.

Een consistent, snel en duidelijk contact met de klant bevordert de klantentrouw en de conversie. Dit geldt voor het contact in de vestiging als het contact op afstand. Met de klantcontact dienstverlening van Mtel zorgt u dat ieder contact met uw klant maximaal wordt benut.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons