Menu

Outbound klantcontact

Proactief uw klanten informeren. Verras de klant voordat hij u moet bellen.

Voordelen:

  • Verras uw klant met proactieve communicatie
  • Benut uw contactcenter medewerkers optimaal
  • Verhoog de klanttevredenheid met het voeren van service calls

Verras uw klant!

Klanten willen niet met uw organisatie bellen. Zij willen zorgeloos gebruik kunnen maken van uw product of dienstverlening. Zodra uw organisatie merkt dat hier iets mis mee is, dan kunt u proactief contact opnemen met de klant. U voorkomt door actieve communicatie een hoop ergernis bij uw klanten en een groot aantal contactpogingen voor uw contactcenter.

Met de outbound klantcontact oplossingen van Mtel kunt u eenvoudig en efficiënt uw medewerkers inzetten voor outbound klantcontact wanneer het aantal binnenkomende contactpogingen laag is. De gesprekken worden op dit soort momenten aan uw medewerkers aangeboden waardoor zij optimaal ingezet worden.

Wanneer in een korte tijd een grote groep moet worden benaderd, dan kunt u geautomatiseerd uw klanten benaderen met behulp van vooraf ingestelde campagnes. Is er een regionaal incident binnen een bepaald postcodegebied dan kunt u al uw klanten, zonder tussenkomst van uw agents, hierover informeren.

Whitepaper---Klantcontactmodel-afbeelding-compressor.jpg

Bekijk ook

Bekijk het klantcontactmodel, uw weg naar onderscheidend klantcontact! Na het lezen van het klantcontactmodel weet u: 

- Binnen één uur waar u staat en welke stappen u kunt zetten
- Welke onderdelen van het proces van belang zijn voor verbeteringen
- Hoe andere organisaties dit hebben georganiseerd

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons