Menu

Blije medewerkers

Blije medewerkers betekent blije klanten. Zorg dat uw medewerkers gemotiveerd zijn en blijven!

Voordelen:

  • Verminder het aantal schermen
  • Vergroot de kennis van de klant
  • Reduceer administratieve handelingen
  • Zorg voor afwisseling van de werkzaamheden
  • Verlaag het verloop en ziekteverzuim

Uw medewerkers zijn de spil voor uw klantcontact. Stel ze in staat om klantvragen op een efficiënte en effectieve manier af te handelen. Voorkom hoge werkdruk en geef ze autonomie om klanten te kunnen verrassen. Blije medewerkers betekent blije klanten!

Gemiddeld zijn contact center medewerkers genoodzaakt om 8 verschillende applicaties te raadplegen om een klant te woord te kunnen staan. Hierdoor switchen zij continue tussen de verschillende schermen en is het lastig om het overzicht te behouden. Met Online Contact Center heeft u één userinterface waarbinnen de verschillende systemen zijn geïntegreerd. Hierdoor zijn uw medewerkers beter in staat om de klant te woord te staan en duren gesprekken 20% korter.

Dankzij de integratiemogelijkheden met CRM-, ERP- en kennissystemen kunt u het leven voor uw medewerkers een stuk eenvoudiger maken. Wanneer een klant belt, kan de juiste klantkaart al op het scherm van uw medewerker staan voordat deze het gesprek aangaat. Uw medewerker ziet wie er belt, wat de vermoedelijke reden is waarvoor gebeld wordt én een voorgestelde oplossing. Zo kan uw medewerker zich focussen op de klant in plaats van op de interne systemen.

“De koppeling met backoffice systemen zorgt er voor dat uw medewerkers slechts één keer een goede registratie van het contact met de klant hoeven te maken.”

De koppeling met backoffice systemen zoals CRM-, ERP- en ticketing systemen zorgt er ook voor dat uw medewerkers slechts één keer een goede registratie van het contact met de klant hoeven te maken.Zij hoeven geen copy-paste acties uit te voeren. Alle gegevens kunnen automatisch op de juiste plekken binnen uw backoffice omgeving worden opgeslagen en gebuikt worden om de dienstverlening te optimaliseren. Bijvoorbeeld om het volgende contact met uw klant nog persoonlijker te maken.

Medewerkers kunnen hun werkzaamheden afwisselen. Meerdere kanalen, zoals telefonie en chat, door één en dezelfde medewerker af laten handelen wanneer zij over de juiste vaardigheden beschikken. Afwisselen (blending) kan niet alleen tussen de verschillende communicatie kanalen, maar ook tussen binnenkomende en uitgaande gesprekken.

Doordat de contact center diensten van Mtel flexibel en schaalbaar zijn én u direct in kunt spelen op het actuele aanbod van de binnenkomende contactpogingen, kunt u de druk op de werkvloer wegnemen. Uw medewerkers komen met meer plezier naar het werk en het ziekteverzuim zal hierdoor afnemen.

Meer afwisseling van de werkzaamheden en meer mogelijkheden om de klant te kunnen helpen, draagt bij aan de betrokkenheid van uw medewerkers. Hierdoor voorkomt u dat medewerkers en daarmee kennis uit uw afdeling weggaan en u weer nieuwe medewerkers moet werven en opleiden.

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons