Menu

Blije medewerkers

Blije medewerkers betekent blije klanten. Zorg dat uw medewerkers gemotiveerd zijn en blijven!

Voordelen:

  • Verminder het aantal schermen
  • Reduceer administratieve handelingen
  • Afwisseling van de werkzaamheden
  • Verlaag het verloop en ziekteverzuim
  • Nieuwe medewerkers sneller up-to-speed

Blije medewekers betekent blije klanten! 

Uw medewerkers zijn de spil voor uw klantcontact. Stel ze in staat om klantvragen op een efficiënte en effectieve manier af te handelen. Voorkom hoge werkdruk en geef ze autonomie om klanten te kunnen verrassen. 

Gemiddeld zijn contact center medewerkers genoodzaakt om 8 verschillende applicaties te raadplegen om een klant te woord te kunnen staan. Hierdoor switchen zij continue tussen de verschillende schermen en is het lastig om het overzicht te behouden. Met Online Contact Center heeft u één userinterface waarbinnen de verschillende systemen zijn geïntegreerd. Hierdoor zijn uw medewerkers beter in staat om de klant te woord te staan en duren gesprekken 20% korter.

Integreren met uw achterliggende systemen 

Dankzij de integratiemogelijkheden met CRM-, ERP-, en kennissystemen kunt u de werkomstandigheden van uw medewerkers een stuk aangenamer maken. Met behulp van deze koppeling is het mogelijk om de juiste klantkaart te tonen wanneer deze belt naar uw contact center. Zo ziet uw medewerker wie er belt, wat de reden kan zijn van het contact én kan er een oplossing worden aangeboden. De medewerker kan zich zo focussen op de klant in plaats van tijd kwijt te zijn met switchen tussen systemen. 

“De integratiemogelijkheden maken de werkomstandigheden van de medewerkers een stuk aangenamer.”

De koppeling met backoffice systemen zoals CRM-, ERP- en ticketing systemen zorgt er ook voor dat uw medewerkers slechts één keer een goede registratie van het contact met de klant hoeven te maken. Zij hoeven geen copy-paste acties uit te voeren. Alle gegevens kunnen automatisch op de juiste plekken binnen uw backoffice omgeving worden opgeslagen en gebuikt worden om de dienstverlening te optimaliseren. Zo kunt u het volgende contact met uw klant nóg persoonlijker maken. 

Meerdere kanalen via één medewerker

Binnen online contact center kunnen medewerkers hun werkzaamheden afwisselen, in plaats van te scheiden. Een medewerker kan meedere kanalen, zoals telefonie en chat, afhandelen mits zij over de juiste vaardigheden beschikken. Naast het afwisselen tussen verschillende kanalen is het ook mogelijk om te switchen tussen inkomend en uitgaand klantcontact. Dit afwisselen wordt ook wel blending genoemd. 

De contact center diensten van Mtel zijn zodoende zeer flexibel en schaalbaar, zo kunt u direct inspelen op het actuele aanbod van de binnenkomende contactpogingen. Omdat u kunt inspelen op de drukte in het contact center kunt u zorgen dat er altijd voldoende medewekers in de lijn zitten. Zo kunt u de druk op de werkvloer wat verlagen, dit zorgt dat uw medewerkers met meer plezier naar het werk komen. Op den duur zorgt u zo voor blije werknemers. 

Meer afwisseling van de werkzaamheden en meer mogelijkheden om de klant te kunnen helpen, draagt bij aan de betrokkenheid van uw medewerkers. Hierdoor voorkomt u dat medewerkers en daarmee kennis uit uw afdeling weggaan en u weer nieuwe medewerkers moet werven en opleiden.

Download het whitepaper: "Factsheet Integraties" 

Factsheet-cloud-contact-center-integraties-compressor.jpg

Download de factsheet met alle integraties van Online Contact Center hier! We gaan hierin dieper in op:  

- De voordelen van cloud bij het maken van integraties
- Eenvoudig te realiseren integraties
- CRM, ERP en ticketing systemen
- Bestaande telefonie systemen
- Social media kanalen
- Verschillende integratie mogelijkheden

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons