Menu

Business Enablement

Met cloud contact center diensten heeft uw klantcontact afdeling altijd de benodigde functionaliteit om in te spelen op veranderingen in de markt.

Voordelen:

  • De flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud
  • Geen omkijken naar het beheer
  • Verhoogde klanttevredenheid
  • Lagere kosten

Flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud 

De contact center diensten van Mtel worden geleverd uit de cloud, dit zorgt dat u niet langer apparatuur op uw locatie hoeft neer te zetten. Online Contact Center is een flexibele en schaalbare oplossing, met deze oplossing bespaart u tijd, geld en hoeft er geen langdurig investeringstraject worden opgestart. Per maand betaalt u voor datgene wat u daadwerkelijk gebruikt. Het technisch beheer ligt in handen bij de specialisten van Mtel, zo zorgen wij dat uw cloudoplossing altijd up-to-date is. De ICT afdeling is zodoende minder tijd kwijt aan beheer en kan zich volledig focussen op strategische projecten die uw core processen ondersteunen.  

“Met realtime inzicht in het inkomende klantcontact kunt u inspelen op actuele situaties.”

Uw contact center heeft zelf de middelen om de regie te voeren over de contact center omgeving. Met de realtime inzichten die worden getoond in de verschillende dashboards van Online Contact Center kunt u direct inspelen op actuele situaties. Merkt u dat er een hoge piek ontstaat in het inkomende klantcontact? Dan kunt u gemakkelijk de capaciteit van Online Contact Center uitbreiden en samen met uw team zorgen dat uw klanten direct te woord worden gestaan. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan en borgt u uw klanttevredenheid. 

“Vragen uw klanten om contact via social media? Voeg een nieuw kanaal toe aan uw bestaande omgeving!”

De afgelopen jaren heeft het klantcontact zich ontwikkeld, het contact met de klant verloopt niet enkel via de telefoon. Dankzij de flexibileit van Online Contact Center is het mogelijk om extra kanalen aan uw bestaande omgeving toe te voegen. Merkt u dat uw klanten graag contact willen leggen via social media? Dan kunt u eenvoudig nieuwe kanelen aan uw bestaande omgeving toevoegen zodat u ook op social media in contact kunt staan met uw klanten. Daarnaast zijn er verschillende integraties met backoffice systemen mogelijk, denk hierbij aan uw ERP of CRM systeem. Deze integraties maken openen nieuwe deuren, u kunt aan de slag gaan met innovatieve processen op uw klant optimaal te woord te staan. Online Contact Center zorgt dat u nu en in de toekomst kunt blijven inspelen op de vraag uit uw business. 

Whitepaper---On-premise-vs-cloud-contact-center-afbeelding-compressor.jpg

Download het whitepaper: "On-premise vs Cloud"

Wilt u meer weten over de voordelen van een cloudoplossing? Bekijk ons whitepaper, na het lezen weet u: 

- Waarom bedrijven overstappen naar een cloud oplossing;
- Wat de belangrijkste verschillen zijn tussen on-premise en cloud contact center;
- Meer over de verschillende type cloud omgevingen;
- Wat een cloud oplossing u kan opleveren. 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons