Menu

Business enablement

Met cloud contact center diensten heeft uw klantcontact afdeling altijd de benodigde functionaliteit om in te spelen op veranderingen in de markt.

Voordelen:

  • De flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud
  • Geen omkijken naar het beheer
  • Verhoogde klanttevredenheid
  • Lagere kosten

Mtel biedt cloud contact center dienstverlening uit de cloud. U hoeft géén apparatuur meer op uw locatie neer te zetten. Dit bespaart u tijd en geld en hoeft er geen langdurig investeringstraject te worden opgestart. U betaalt per maand voor wat u daadwerkelijk gebruikt.
Mtel voert het technisch beheer voor u uit. Uw ICT afdeling is minder tijd kwijt aan beheer en kan zich focussen op strategische projecten die uw core processen ondersteunen.

Uw klantcontact afdeling heeft zelf de middelen om de regie te voeren over de contact center omgeving en in te spelen op actuele situaties. Wanneer uw marketingorganisatie een campagne voert, schaalt u de capaciteit van het contact center eenvoudig op om de toename van het aantal inkomende contacten op te vangen.

Willen uw klanten graag contact met u via social media? Geen probleem. U voegt eenvoudig nieuwe kanalen toe aan de bestaande contact center omgeving. Integraties met backoffice systemen zoals ERP of CRM maken nieuwe klantbedieningsprocessen mogelijk. De flexibiliteit en schaalbaarheid van Online Contact Center zorgen dat u in kunt blijven spelen op de vragen uit de business. Nu en in de toekomst.

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons