Menu

Optimale bereikbaarheid

De telefoon is het startschot voor uw team om in actie te komen. Met Teamcontact rinkelt de telefoon automatisch bij de juiste medewerker.

Voordelen:

  • Meteen de juiste medewerker aan de lijn
  • Kostenbesparing tot wel 30%
  • De privacy van uw medewerkers is geborgd
  • Webportal met uitgebreide rapportage
  • Snel aan de slag zonder hoge investeringen

Direct in contact met de juiste medewerker 

Uw team staat dag en nacht klaar om direct in actie te komen, de telefoon is het startschot voor uw team! Met Teamcontact rinkelt de telefoon direct bij de juiste medewerker, ongeacht het tijdstip van de dag. Uw team team moet te allen tijde bereikbaar zijn en daar bent u zelf de regisseur van. Met behulp van een eenvoudige webportal kunt u zelf instellen welke medewerker op welk tijdstip van de dag bereikbaar is. Samen met uw team kunt u zo zorgen voor een optimale bereikbaarheid. Zeker wanneer spoed geboden is, is een slechte bereikbaarheid funest. Echter is het net zo vervelend wanneer medewerkers op hun privé nummer gestoord worden wanneer zij een dag vrijaf hebben. 

“Stel met uw eigen webportal een bereikbaarheidsrooster in.”

Automatisch doorverbinden op basis van een rooster 

Met Teamcontact van Mtel heeft elk team zijn eigen telefoonnummer waar klanten het team op kunnen bereiken. Dit kan een bestaand nummer zijn of een nieuw nummer. Gesprekken worden aan de hand van het rooster dat in de webportal is samengesteld automatisch doorverbonden naar de dienstdoende medewerker op dat moment. Mocht die persoon op dat moment toch niet bereikbaar zijn wordt het inkomende gesprek automatisch aangeboden bij een collega, de centrale receptie of een voicemail. Zo zorgt u dat uw team altijd bereikbaar is. Wilt u meer weten over de dienst Online Teamcontact? Alle informatie kunt u vinden op de dienstpagina.

Bekijk de animatievideo 

 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Mtel is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons