Menu

Webinar terugkijken: Onderscheidend klantcontact in de e-commerce

Binnen één uur bent u op de hoogte!

Speciaal voor u als verantwoordelijke voor klantcontact of telefonische bereikbaarheid binnen een e-commerce organisatie hebben wij onlangs een webinar georganiseerd met als titel: 'Onderscheidend klantcontact in de e-commerce'. Klantcontact specialist Johanna den Haan deelt haar kennis en ervaring binnen e-commerce organisaties. In het webinar haalt zij concrete cases aan bij e-commerce organisaties zoals iBOOD.

In het webinar vertellen wij waarom u zich als e-commerce organisatie moet onderscheiden op het gebied van klantcontact. Door moordende concurrentie op prijs en levering kunt u met uitmuntend klantcontact een echte fan van uw klant maken. Verder vertellen wij in het webinar hoe u dit het beste kunt aanpakken. Door slimme dingen te doen met inkomend klantcontact kunt u écht onderscheidend zijn. Wij geven u de voorbeelden hoe andere e-commerce organisaties dit doen.

Kijk hier het webinar terug